poniedziałek, 2 maja 2016

CALendarz 2016. Kwiecień

Kwiecień plecień:

9 komentarzy:

  1. Moje ulubione. Takie śliczne. I balonik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne, zachwycasz mnie i wzruszasz co miesiąc od nowa!...kariera mamy to poezja, calineczka z 20 kwietnia świadczy o Twoim geniuszu, a 21 nieskrepowanej pomysłowości.... każda nadaje się do osobnego omówienia. podziwiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kariera mamy to właściwie cytat, z piosenki Natalii Niemen "Jestem mamą" klik

      Usuń
  3. Wiesz,że jestem fanką Twoich calineczek:) Tę o karierze mamy muszę zapamiętać:)Rysunki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze czekam z niecierpliwością na Twoje calineczki. Mój ulubieniec to kiwi - perfekcyjnie narysowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja perfekcyjność calineczkowa jest niesamowita! Całość każdego miesiąca zawsze mnie zadziwia tak bardzo, że słów brakuje by to opisać. Jesteś Mistrzynią!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 raz szczęka mi opada widząc jak perfekcyjnie tworzysz calineczki :)
    Wielkie zazdro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za tak miłe komentarze! Choć przyznam się, że czuję się teraz nieco onieśmielona...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemnie się ogląda (czyta, zgaduje) !:-)
    Intryguje mnie ten fioletowy zwitek wstążeczki i guzik z "perłą"...nie domyślam się!;-)
    marysia

    OdpowiedzUsuń