sobota, 2 stycznia 2016

Czwarty tydzień grudnia (i pół)

Grudzień minął. Już styczeń. Pamiętacie, jak pokazywałam bazę grudniownika? Jak wtedy wyglądała gałązka od szyszki? To teraz wygląda tak:
I wiecie co?
Trochę mi żal.
Nie, nie tej gałązki, opadanie igieł to naturalne prawo przyrody, z którym raczej nie dyskutuję;)
Żal, że już skończył się album, który z taką przyjemnością tworzyłam. Jak wiecie, to mój pierwszy grudniownik i naprawdę nie sądziłam, że to będzie tak miłe! Bardzo jestem rada, że się zdecydowałam, lubię go sobie oglądać, od początku do końca. Z jednych stron jestem bardziej zadowolona, z innych mniej... Ale to najfajniejszy dziennik, jaki miałam! No, może na równi z CALendarzem;) Te momenty i chwile, które już by gdzieś odleciały, gdyby nie to, że zamknęłam je na tych małych stronach.
Duuużo zdjęć na koniec:
Motto na 2016?:
Kto zgadnie, co dziewczyneczka na po bokach głowy?;)
Album to niezły grubasek, wystają z niego bilety, nitki, sznurki... Zdjęć nie ma (nic nie zdążyłam wywołać) i chyba tak już zostanie.
A jeśli macie ochotę obejrzeć jeszcze raz wszystkie strony - klik w obrazek przeniesie was do postów:
http://www.biurkowa.blogspot.com/search/label/grudniownik

Wyzwania:
ArtGrupa ATC
http://blog.na-strychu.pl/2015/11/mega-wyzwanie-grudniownikowe-december-daily/

7 komentarzy:

  1. Ja go sobie zapiszę w inspiracjach na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik przyrody ewidentnie wskazuje na przemijanie...za to grudniownik - wprost tętni z życia wziętymi, zatrzymanymi na kartkach, wrażeniami!
    Bardzo sympatycznie i na bogato (zważywszy na formę) Ci to wyszło :-)
    Zazdroszczę tak radosnego i kolorowego Sylwestra!
    To teraz bierz się za CALendarz!;-)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nabiera się ochoty na stworzenie własnego patrząc na Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosimy o kontakt na artgrupaatc@gmail.com w sprawie nagrody za grudniownik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest fantastyczny- to cudowna przygoda tworzenia albumów, a gdy się do nich wraca, to za każdym razem odkrywa coś nowego ;))) gratuluję wyróżnienia :)))

    OdpowiedzUsuń