sobota, 26 grudnia 2015

Trzeci tydzień grudnia

Święta w pełni, ale ja jeszcze z tygodniem przedświątecznym. Im dłużej mam swój grudniownik, tym bardziej jestem pewna, że to rodzaj pamiętnika-codziennika. Bo chociaż sporo w nim świątecznego klimatu (zwłaszcza w tym trzecim tygodniu), to jednak też sporo zwyczajności. Ale to mi się podoba!
W tej małej kopercie schowałam... paragony. Jak rasowym chomik, który gromadzi wszystko. Ale w grudniowniku wolno?
A tu kolaż na wspólne cięcie gazet w Kawie i Nożyczkach (już go pokazywałam, ale co tam):

Wyzwania dwa:
ArtGrupa ATC
http://blog.na-strychu.pl/2015/11/mega-wyzwanie-grudniownikowe-december-daily/

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się ta forma pamiętnika-codziennika podoba. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz talent! Żeby zmieścić w małym dziełku: (prawdziwe) zasłony kuchenne, łańcuch choinkowy (siedmiometrowy), i tyle innych rzeczy!:-)
    Wymiękłam przy stygnącym "lakierze" pożeranym na bieżąco...;-)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz podziwiam - szczególnie "mały wycinek"... poezja rzeczy prostych....

    OdpowiedzUsuń