wtorek, 8 grudnia 2015

Pierwszy tydzień grudnia

Już? Już po pierwszym tygodniu? Dobrze, że coś udało się złapać na stronach grudniownika.
(Wybaczcie, ale nie jestem aż taką ekshibicjonistką, żeby pokazywać WSZYSTKO. Prawdę mówiąc jak na mnie i tak pokazuję bardzo dużo!).
Jak widać, od czasu powstania bazy grudniownik wzbogacił się o kilka przekładek, kopertę - to dobry sposób, by trochę powiększyć jego zawartość, nie sądziłam, że jest aż tak mały;)

Wyzwanie w ArtGrupie ATC

Jak szaleć to szaleć, postanowiłam dołączyć też do wyzwania w sklepie Na Strychu:
http://blog.na-strychu.pl/2015/11/mega-wyzwanie-grudniownikowe-december-daily/

7 komentarzy:

  1. Ale fajnie :) Opisowo, rysunkowo i graficznie, super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnový, veľmi pekný album ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Galop z przerwą na obiad u mamusi, gołe golenie w czerwonych kapciach, oraz reszta są super!;-)
    Cieszę się, że dajesz radę z wpisami!
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie coś z grudniownikiem słabo :( Podziwiam i zazdroszczę, że prowadzisz zapiski. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grudniownik jest cudny, a odręczne wpisy są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń