czwartek, 26 marca 2015

Minimalizm. Art Żurnal 2015 - marzec

Zadanie na marzec. Temat: moje miejsce na ziemi. Forma: minimalizm.
Mogłoby się wydawać, że będzie prosto, w końcu moje prace zazwyczaj są minimalistyczne, tymczasem doznałam tak zwanego bloku twórczego. Nigdy nic nie robię z myślą: "będzie minimalistycznie", samo mi tak wychodzi... Często nawet chcę coś wzbogacić, umieścić jakąś warstewkę - choć jedną więcej, medium dodatkowe, ale nie wiem - nie potrafię, czy jednak nie czuję tych klimatów? Lepiłam i wycinałam tę stronę zastanawiając się: czy to minimalizm? Dla wielu z Was pewnie tak. Ale jakoś sporo elementów jak na mnie! To może coś odjąć? Ale czy wtedy nie będzie minimalistycznie, tylko, pardon, prostacko?:P
W każdym razie już forma trochę mnie przerosła, przytłoczył mnie ten minimalizm!
A i z treścią nie było łatwiej. Gdzie jest moje miejsce? Wpis o biurku już był. Hasło "tu i teraz" zainspirowało mnie u kilku dziewczyn (zresztą zrobiłam już kiedyś takie ATC), ale nie chciałam go powtarzać, lubię wymyślić coś sama.
No i stanęło na tym, że moje miejsce to miasto moje:
Drukowanymi: Niesie mnie rzeka / od świtu po noc mglistą / w podwodne miasto wpływam
Pisanymi: Jesteśmy królowie Wenecji północy






Rzeka w całości pokryta jest crackle accents:
Powycinane literki pisane to inspiracja Pinezką, na przykład tu. Tylko ja poszłam na łatwiznę, jakoś nie byłam w stanie podjąć się wycinania każdej literki osobno. Pinezko, szacun!:D

6 komentarzy:

  1. przecież to moje miasto, moje kochane, które jest tak daleko..........

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że fantastyczne miejsce, a czy tam minimalizm trochę bardziej czy mniej to przecież nikt nie będzie mierzył centymetrem :) Rzeka popękana jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. tutaj będę nieobiektywna

    bo to moje ukochane miasto
    wyżurnalowane przez jedną z najbardziej przeze mnie podziwianych żurnalistek

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie będę obiektywna, bo to jest miasto, do którego nieustannie mnie ciągnie i przyzywa.
    zauroczyła mnie ilość poezji w tym wpisie, nie tylko słownej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeka jest świetna! Cała praca jest bomba.

    OdpowiedzUsuń