piątek, 20 lutego 2015

Dla kogo układ artystyczny?

Czy ktoś chciałby potworzyć w układzie artystycznym?
Zachęcam do zgłaszania się w komentarzu, powiedzmy do 10.03.
Jest szyty ściegiem koptyjskim. W pełni recyklingowy, bo powstał z kopert (tak jak mój artżurnal, w którym wyklejam kolaże gazetowe). I bardzo prosty.
Okładka jest tak prosta, że można ją nawet zakleić, gdyby się komuś nie podobała;) W końcu nie każdy lubi minimalizm.
Wszystkie karty wyglądają tak:
Mogą być nieco pogniecione, w końcu to koperty, które swoje przeszły. Ale dla mnie te dziurki, krzywizny, sklejone fragmenty stanowią urok.

11 komentarzy:

  1. Ale czyli że losowanie? Nooo, to ja się zgłaszam, ja, ja, wybierz mnie! Właśnie oglądałam ostatnio u Coco.nut żurnal szyty z kopert i bardzo poczułam, że muszę taki mieć, a do ściegu koptyjskiego wykonywanego osobiście jakoś mnie nie ciągnie, może to znak od losu? :) Trzymam kciuki za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, nie, nie - wybierz mnie! ja będę śpiewać peany na Twoją cześć! i wycałuję kolanko. także tego, także wybierz Pinezkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, prawdę mówiąc myślałam, żeby zrobić losowanie, choć to faktycznie nie wynika z treści posta;) Chyba bym się popłakała, gdybym musiała wybierać między wami dwiema.

    OdpowiedzUsuń
  4. No losowanie, losowanie, ale los też trzeba jakoś przekonać do siebie, czyż nie? ;) Ja Cię proszę, ja Cię przekupiam... pół królestwa za notesik?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebijam, dorzucam całe królestwo i połówkę księcia ( nieco przechodzonego i nadużytego, ale całkiem sensownego ) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadużyty książę rozbawił mnie na pół dnia:D Serio, na przykład robiłam coś w kuchni, przypomniało mi się, i w śmiech. I tak więcej niż raz. Dziękuję:D

      Usuń
    2. Zawsze do usług:) Również dziękuję:) A jeśli książę się przyczynił do tego, że - jak czytam wyżej, "zdobyłam" układ - to ja go sobie chętnie jeszcze kiedyś ponadużywam ;)
      Dziękuję raz jeszcze:)

      Usuń
  6. no to jednak będziesz musiała wybrać bo i ja chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, bo ja w pierwszej chwili nie zrozumiałam, że to do zdobycia jest! brawo ja...
    ja w tej bazie zakochałam się namiętnie od kiedy zobaczyłam twój osobisty żurnal.
    i cokolwiek Tores oferuje, ja dam więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. No paczcie, przyszły i mnie tu przebijają ofertę, no... Foch. W takim razie niech zdecyduje ślepy los!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atmosfera się zagęszcza. ale to wcale nie dziwi, ten notes rewelacyjny jest.

      Usuń