środa, 7 stycznia 2015

Umiłowanie równowagi

Tym razem w Kawie i Nożyczkach cięłyśmy wspólnie gazetę "Wysokie Obcasy". Udało mi się nie zajrzeć na blogi innych dziewczyn przed stworzeniem własnych kolaży, ale teraz jestem już po obejrzeniu prac i... Szczęka mi opadła! Jakie świetne dzieła powstały!
Poza tym jak zwykle pewne obrazki i teksty cieszyły się szczególną popularnością - moja dziewczyna zwisająca głową w dół i królowa śniegu pojawiły się w kilku miejscach, na szczęście za każdym razem inaczej;)
Gazeta, jak już zauważyły dziewczyny, nie grzeszy obfitością treści - ale wywiad z Gabą Kulką to rekompensuje. Podpisałabym się pod wieloma jej wypowiedziami. Na przykład pod tą:
 A teraz reszta:

10 komentarzy:

  1. super! wszystko :) "i tak im już zostanie na zawsze?" <--- cudne, u mnie też to pytanie się pojawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "i tak już im zostanie na zawsze" - MIS-TRZO-STWO ŚWIATA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się ten pierwszy podoba najbardziej! Ale inne też ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się bardzo podobają odchyły :)

    zimowa pani w czapie bardzo mi się podobała, ale nie umiałam jej jakoś dopasować, tobie świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bu tu powiedzieć: Co w sercu, to...na obrazku!;)
    Świetne, inteligentnie dopasowane!!!:D
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. super wszystkie!!! z małym wyjątkiem - pierwszy i trzeci kolaż - genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego trzeciego to myślę, że pani Szymborska by się nie powstydziła!
    Fantastyczne wszystkie. Czy ja już ci wyznawałam, że jestem twoją fanką? :)

    OdpowiedzUsuń