sobota, 13 grudnia 2014

Uroda życia

Nie ma mnie w domu. Tu, gdzie jestem, mam gazetę "Uroda życia", nożyczki, klej i długopis. Wystarczy:)
Pierwszy raz dodaję post przez komórkę. Jestem bardzo ciekawa, co z tego wyniknie. Dlatego dziś krótko, kolaże muszą mówić za siebie. Mam nadzieję, że widać coś na tych zdjęciach - też robione telefonem, na komórce wyglądają przyzwoicie:)
Na koniec: jak ja się cieszę z Kawy i Nożyczek! Bardzo mi Was brakowało, dziewczyny tworzące bloga i dziewczyny tworzące kolaże:) 

8 komentarzy:

  1. Mała Mi też wpadła mi w oko - świetny tekst jej dobrałaś :) fajne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją kreatywność, zwłaszcza w spartańskich (pomijając "cuda" techniki) warunkach, wyrażenie w ostatnim z kolaży to Twoja wizytówka!:)
    Podpisuję się obiema rękami pod sentencją z początku!;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNE połączenie tekstu i obrazu!

    P.S. Gdybyś nie wspomniała o komórce, to w życiu bym się nie domyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Pomyśleć, że kiedyś uważałam smartfony za zbędny gadżet...:P

      Usuń
  4. genialnie!
    za dwie atrakcyjne dałabym się pokroić - nie pogniewasz się, jak sobie zrobię kopię?
    masz supermoc! zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogniewam się, przeciwnie, jest mi bardzo miło:) Gdyby nie to, że są zrośnięte z artżurnalem, poleciałyby w Twoją stronę:)

      Usuń
  5. Super moc i Mała Mi - widać, że niczego więcej Ci nie potrzeba do tworzenia genialnych dzieł! :D

    OdpowiedzUsuń