piątek, 26 września 2014

T jak tu i teraz

Miałam zupełnie inny plan na literkę T. Ale zanim zdążyłam go zrealizować, znowu wydarzyło się coś nieoczekiwanego. Ostatnio dość często muszę modyfikować plany i dostosowywać je do zmieniających się okoliczności. Literka T nie mogłaby więc być inna. Musi być tu i teraz, bo to, co tu i teraz jest najistotniejsze.
Jak widzicie artwizytówka jest tak ascetyczna, że już bardziej się nie da. Próbowałam nawet coś pokombinować z tłem, chciałam je zrobić na kolorowo i optymistycznie (bo ostatecznie przesłanie tu i teraz jest pozytywne), ale nie pasowało. Musi być tak, jak jest:)
I tylko odrobina glossy accents:
Nie będę określała terminu publikacji Waszych literek, bo ani Wam się nie spieszy, ani ja mimo najszczerszych chęci nie mogę być wystarczająco systematyczna. Mam jednak nadzieję zrealizować artwizytownikowy projekt do końca roku. Jeśli coś stworzycie, podeślijcie, z przyjemnością opublikuję.

Na koniec podzielę się z Wami fragmentem wywiadu z Magdą Umer. Przeprowadziła go Ola Kwaśniewska, ukazał się jakiś czas temu w Vivie! i ten właśnie numer wpadł mi przypadkowo w ręce.

(...) Ja strasznie chcę żyć intensywnie i to daje mi sztuka.
- W momentach naprawdę dramatycznych też pomagała?
W takich momentach, a było ich za wiele w moim życiu, to jednak pomagała mi wiara w Boga. Wtedy On był ważniejszy niż sztuka. Poza tym ważniejsza niż sztuka jest na przykład natura - od kwietnia do października. A sztuka jest taka strasznie ważna tylko od października do kwietnia, kiedy ta natura zamiera.

Uwaga, zbliża się październik. Dobry czas dla sztuki.

3 komentarze:

  1. Odkryłam, że te dwa wyrazy mi też najbardziej kojarzą się z literą T!:D
    Prostota przekazu sprawia, ze każdy może go zagospodarować swoim tu i teraz...
    Dzięki za cytat, świetnie ilustruje temat!
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. a Twój blog kwitnie dobrą sztuką - i dobrym słowem- przez cały rok

    czekałam na tą literę!
    https://www.flickr.com/photos/49179955@N04/15360233042/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja... wiesz? ja też miałam ciężko, ale nadrobię te literki :) i nie daj się:)

    OdpowiedzUsuń