niedziela, 27 lipca 2014

Słowa, słówka i półsłówka, czyli notes maluszka

To jeden z moich pierwszych notesów szytych ściegiem koptyjskim. Szyłam go chyba w zimie, może jesienią? Miałam wtedy ochotę na soczyste, energetyczne, prawdziwie letnie kolory, poza tym chciałam wykorzystać ścinki papierów i pracować na czymś, czego - gdyby coś poszło nie tak - nie będzie mi tak bardzo żal.
Notes wyszedł, chociaż potem szyłam już inaczej - mniejsza różnica formatów (żeby notes nie był grubaśny przy grzbiecie i taaaki chudy na końcu), inne nici (żeby się tak nie rozjeżdżał)... Mimo wszystko bardzo go polubiłam, taki niedoskonały:)
Ozdobienia okładki i ostatecznego przeznaczenia doczekał się dopiero teraz. Został notesem na pierwsze słowa, słówka i półsłówka naszej Latorośli:)
Notes wypełniam na szybko, rysunki nie są zbyt artystyczne:P
Jak widzicie, kolorów, wzorów i formatów jest mnóstwo. To połączenie kilku skrapowych kolekcji i zwykłego kolorowego papieru do drukarki.

2 komentarze:

  1. świetny jest! przy każdym dzidziolu zbieram się żeby zrobić podobny, ale nigdy mi się jeszcze nie udało ;) To będzie cudowna pamiątka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się tego czytać bez wzruszenia!...!:D
    marysia

    OdpowiedzUsuń