niedziela, 20 lipca 2014

Myśl #31, maska i twarz

Pewnie to lato i upały rozleniwiłyby mnie do reszty, gdyby nie pomysł nurkowania w słoiku na myśli. Tym razem random.org wylosował mi myśl #31: do czego może przydać się taśma maskująca? Link przy myśli odsyła do craft imaginarium i kursu na tło z  taśmy malarskiej.
Pamiętałam, że gdzieś w wycinkach mam napis ze słowem "maska" (jednak mam proste skojarzenia: taśma maskująca => maska, niestety, nic bardziej wyrafinowanego:P). Poszukałam i powstał taki wpis do artżurnala:
Artżurnalowanie i mediowanie to dla mnie nowe tereny. Niespecjalnie bawiłam się do tej pory w tła i warstwy i czuję się w tej materii jak uczeń podstawówki. Taśmę pomaziałam złotą farbą akrylową, poprzecierałam gdzieniegdzie wilgotną chusteczką (jak pokazuje kurs), a potem nawet popsikałam mgiełkami. Jak na mnie - ogrom środków. Z mgiełkami zdecydowanie się nie przyjaźnimy, może to się kiedyś zmieni.
W każdym razie słoikowe inspiracje motywują do prób, polecam wszystkim znużonym trzydziestoma stopniami w cieniu.

1 komentarz:

  1. Wydaje się, że pani nie chce być anonimowa, tylko tajemnicza...
    Nieźle to wymyśliłaś - że można zamaskować wszystko inne, nie twarz!:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń