czwartek, 24 kwietnia 2014

P jak pasja i wasze literki O

Kiedy zobaczyłam tę małą dziewczynkę z grzywką i nożyczkami w ręku od razu pomyślałam o... sobie.
Taka autobiograficzna wizytówka:)
Pomazałam trochę farbkami akrylowymi, a nożyczki pokryłam glossy accents:

A oto wasze literki O:

U Tores - folklorystyczna olaboga!:

U Urticy - ostrożna odwaga (latania?):

U Justyny Jesse (fajnie, że dołączyłaś:)) - odjechane ogarnij ogara:

A u Anek - okulary (kto jeszcze nosi? bo ja tak:)):

Na Wasze literki P czekam do piątku 9.05:)

4 komentarze:

  1. Ja od niedawna mam okulary do czytania. Bo ja już stara jestem. Powaga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę. Teraz widać, jaka jestem stara i groźna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po terminie, ale jeszcze zdążyłam!
    Moje P: http://wojenkibiurkokratyczne.blogspot.com/2014/05/art-wizytownik-p.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń