środa, 12 marca 2014

N jak nikt i wasze literki M

N jak nikt. I ascetyczne ATC:
Mam nadzieję, że nie jest depresyjne w klimacie? Nostalgiczne co najwyżej?

A teraz Wasze literki, z lekkim opóźnieniem, które mam nadzieję mi wybaczycie, i jak zwykle, w kolejności dodawania:

U Anek - M jak Miau, czyli koty w stanie pokoju:

U Tores - most, chyba nad Sekwaną? (Tak, sama sobie odpowiem, bo właśnie sprawdziłam, to Tower Bridge w Londynie;)):

U Urticy - miłość, najważniejsze słowo na M (OK, z ważnych słów jest jeszcze Mama, ale to prawie to samo):

U Pinezki zaś M jak miotła, a także literki L i Ł w tym samym duchu:

Na literki N czekam do 24.03:)

A na koniec pewna refleksja:)
Pinezko, to oczywiście nic do Ciebie osobiście, ale sumienie każe mi o czymś wspomnieć. Mianowicie chodzi mi o temat magii. Mogłabym napisać elaborat, ale napiszę jedno: magia jest niebezpieczna. Amen.

7 komentarzy:

  1. N niestety depresyjne - albo ja depresyjna, że tak odbieram ;)
    Most jak już sama wiesz :)
    Literka N powiadasz...

    OdpowiedzUsuń
  2. N jak DÓŁ! ;) Zrób M z jakimś optymistycznym dalszym ciągiem, żeby pani na obrazku się nie pochlastała!a...*)
    Dziękuję za wielkopostną refleksję!:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Biurkowa, u mnie taki wizytownik magiczny, bo to in memoriam pierwszego chłopaka, który parał się magią, a niestety nie żyje :/ dowiedziałam się o Jego śmierci, jak wizytownik ruszał i to musiało być coś związanego ze zjawiskami magicznymi :) ament. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś spojrzałam z nowej perspektywy na twoje ATC...
    Ominąwszy wzrokiem słowa zauważyłam, że kolorystyka obrazka oraz passe-partout (bardzo mi się podobają) są całkiem pogodne, tli się w nich nadzieja dla "smutnej pani" ;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dziękuję, już myślałam, że tylko dla mnie N jest nostalgiczne;) Ale to nie jest passe-partout (chociaż faktycznie wygląda tak na zdjęciu), tylko tło dla ATC:)

      Usuń
  5. jestem z literką n - http://pinezkowyblog.blogspot.com/2014/03/o-literce-n.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje N: http://anek73.blox.pl/2014/03/N-jak-nogi-P.html

    OdpowiedzUsuń