środa, 19 lutego 2014

Akwarium pokojowe i techniki krojenia

Apetyt na to miałam już od dawna, ale dopiero teraz po raz pierwszy przyłączyam się do wspólnego kolażowania w Colage Caffe. W lutym na tapecie jest magazyn Slow Life. Sama gazeta może mnie nie zachwyciła, dużo reklam i artykułów sponsorowanych, ale papier ma sztywny i idealny do cięcia:D
Jedną z rzeczy, która najbardziej odpowiada mi we wspólnym kolażowaniu, jest możliwość obejrzenia tego, co zrobiły inne dziewczyny. Na które obrazki zwróciły uwagę, na które słowa? Jak to jest, że rzuciło im się w oczy coś zupełnie innego, niż mi? I czy to kwestia przypadku, czy wręcz przeciwnie, mówi to o nas bardzo wiele?

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje surrealistyczne kolaże. A warsztaty krojenia tortu piłą mechaniczną to coś w sam raz dla mnie. Ciekawe, czy organizują je w Krakowie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy zapraszasz na torcik?:D Boję się myśleć, jak zaparzysz wodę na herbatę;)

      Usuń
    2. Wodę gotuję tylko na otwartym ogniu buchającym na środku mojej kuchni, a kotlety ubijam młotem pneumatycznym. ;)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się w Twoich kolażach to, jak świetnie dobierasz podpisy do zdjęć (hm, chyba o to właśnie chodzi w kolażowaniu, tak mi się wydaje? :) ) Przyznam się, że ja większości tych zdjęć w ogóle nie zauważyłam, mam jakieś zafiksowanie na słowa, a ładne obrazki wydają mi się takie banalne... Twoje spojrzenie na tę gazetkę jest niezwykle ożywcze :) (Mnie też nie zaciekawiła - mam kompletnie wyłożone na kwiatki doniczkowe i pozytywne aspekty jedzenia orzechów, no niestety.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje kwiatki doniczkowe... Bida z nędzą.

      Usuń
  3. A jeszcze co do wspólnego kolażowania - to wydaje mi się, że fakt, że wybieramy takie, a nie inne napisy jest w wielu przypadkach jednak znaczący. Wybierasz to, co coś dla Ciebie znaczy, a więc i coś o Tobie mówi :) Taka forma autoekspresji i pokaż mi swoje kolaże, a powiem ci, kim jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też się skłaniam ku takiej interpretacji. Chociaż trzeba też uważać, żeby nie przeinterpretować;) A w ogóle to dziękuję za miłe słowa:*

      Usuń
  4. Taki "nóż" to byłby hit każdej tortowej imprezy;)
    Myślę, jakby tu zorganizować sobie akwarium pokojowe...?
    marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krojenie piłą - piorunujące wrażenie na gościach gwarantowane;)
      Ach, mieć takie akwarium pokojowe ... Marzy mi się pokój kąpielowy, coś w tym guście: klik

      Usuń
  5. gazeta zdecydowanie do cięcia, a nie do czytania:) i jak widać dużo wspaniałości udało się z niej wydobyć... cudna kombinacja obrazków i napisów !!!
    co do wycinanych słów: tak i nie - jak sama wspomniałaś można przeinterpretować...

    http://www.flickr.com/photos/49179955@N04/12718007103/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Rewelacyjne napisy i kompozycja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń