niedziela, 19 stycznia 2014

L jak list

Po dwóch postach, w których zapowiadałam reaktywację artwizytownika, pora na konkret - startujemy!:) Zaczynamy od litery L. U mnie - L jak list.
ATC miało być w zupełnie innym klimacie - chciałam zrobić coś w stylu retro i bardziej na poważnie i może nieco romantycznie: jakiś listonosz, panna czekająca na przesyłkę... I co? Usiadłam do biurka i jak zwykle wyszło z przymrużeniem oka:P Zdarzyło mi się to nie pierwszy raz. Chyba nie umiem zachować powagi, no ale na szczęście w tym wypadku nie muszę:D

Swoje literki L linkujcie w komentarzach do piątku 31.01. Czekam na nie z wielkim zaciekawieniem:)

Myślę, że realistycznie patrząc damy radę zrobić dwie artwizytówki miesięcznie, ale może wolicie trzy? Czyli co dziesięć dni jedna? No i napiszcie, czy chcialybyście mieć bannerek/button wyzwaniowy, mogę przygotować:)
Piszę i piszę w formie żeńskiej, ale jeśli zaglądają tu jacyś panowie: nie czujcie się wykluczeni, do Was też te słowa.
Jeśli macie jakieś braki i będziecie uzupełniać wcześniejsze litery, podlinkujcie je koniecznie, na pewno znajdzie się tu dla nich miejsce.

8 komentarzy:

  1. I jak zwykle się ubawiłam :) Bardzo przyjemna wizytóweczka. L powiadasz...
    (Ja bannerka nie potrzebuję i zasadniczo częstotliwość dwutygodniowa mi odpowiada.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha - bo Ty robisz w formacie ATC, ale to chyba nie jest wymóg konieczny? Bo ja poprzednie litery robiłam w formacie wizytówki po prostu, odrysowałam sobie od jakiejś, którą miałam, może tak być?

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym chciała banerek :)
    co do częstotliwości, to też głosuję za odstępem 2 tygodniowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, co na to "podszycie" Królowa, może zapytam, skoro czyta...tylko, czy odpisze..?;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  5. http://byshraddha.blogspot.com/2014/01/l-i-czyli-powrot-artwizytownika.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też list :)

    http://anek73.blox.pl/2014/01/L-jak-list.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ja, jeszcze ja! Mnie trzeba trochę poganiać ostatnio: http://warsztat.pucia.pl/2014/02/03/slowo/

    OdpowiedzUsuń