piątek, 17 stycznia 2014

Artwizytownik - reaktywacja

Nadeszła wiekopomna chwila reaktywacji artwizytownika! Wyzwanie prowadziły dziewczyny z Craft Artwork, ale utknęłyśmy na literce K. Blog zamknął swoje podwoje, a artwizytownik pozostał niedokończony... Żal mi było tego projektu, zresztą żal wyrażałam publicznie, więc bardzo się ucieszyłam, gdy Urtica zaproponowała mi dokończenie wyzwania.
Razem raźniej i weselej, dlatego bardzo gorąco zapraszam Was, byście tworzyły artwizytownik razem ze mną. I nie ważne, czy bawiłyście się w to już wcześniej, czy zaczniecie alfabet od środka - wszyscy są mile widziani:)
Na początek ATC motywacyjne:
Jeśli nie przekonałam Was ja, to może zrobi to mały żółty piesek: skoro mówię A, to potem cały alfabet.
Post z literką L i miejscem do wklejania linków pojawi się do 20.01:)
A jeśli chcecie dowiedzieć się, czym jest artwizytownik, na blogu Craft Artwork znajdziecie opis wyzwania, możecie też zerknąć na moje wcześniejsze prace:
http://biurkowa.blogspot.com/search/label/artwizytownik

5 komentarzy:

  1. Ja skończyłam na J, więc bardzo blisko Ciebie. Chętnie dołączę do wspólnego dokańczania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja utknęłam gdzieś w połowie pierwszej edycji, chętnie przyłączę się do zabawy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czuję się zachęcona :)
    muszę odnaleźć moje wcześniejsze literki i też dołączę do dokańczania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że artwizytownik powraca. A może jeszcze uda się wskrzesić moje ulubione łamisłówka? Będę Wam kibicować. :)

    OdpowiedzUsuń