poniedziałek, 16 grudnia 2013

Rudolf, czerwononosy renifer >:o)

Kartka z reniferem powstała dla sześcioletniego Kuby. Mam nadzieję, że zda test, hmm, jak by to ująć, fajności. Dzieci to najbardziej bezpośrednia publiczność i bardzo jestem ciekawa reakcji:)
Rogi są z filcu:
Dawno nie rozdawałam prezentów, prawda?
W takim razie specjalnie dla Was szablon rena, może najdzie Was chęć na taką ekspresową i prostą karteluchę.
 
(Nie mam pojęcia, czemu tło jest szare:O W Gimpie, gdzie tworzyłam szablon, było białe jak śnieg).

3 komentarze:

  1. Uroczego ma tego zeza. A do tego piękne dzurki od guziko-nosa. Przystojniak z tego Rudolfa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubawił mnie ten łeb w kratkę, inspirowały Cię owce Jetry, teścia biblijnego Jakuba?;)
    maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Okres Bożego Narodzenia trwa, więc cały czas można składać sobie życzenia, kolędować i przede wszystkim cieszyć się z tego wszystkiego, co Boże Narodzenie niesie ze sobą!

    Ja w tym miejscu dziękuję za to, że spotykam tutaj tylu wspaniałych, twórczych, dobrych i niesamowitych ludzi. Dziękuję, że jesteście! Piękne, ciepłe, radosne i dobre słowa ślę do każdego (każdej) z Was z osobna! Życzę wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń