środa, 29 maja 2013

Sztalugowa na I Komunię Świętą

Moja pierwsza na I Komunię:)
Kartka powstała dla chłopca i wymyśliłam sobie, że nie chcę klasycznych bieli, tylko trochę koloru. Zielony i fioletowy skojarzył mi się z winoroślą:
Teraz tak się zastanawiam, czy to był dobry pomysł. No bo symbolika białego jest oczywista, a zieleni i fioletu już niekoniecznie. Poza tym nie wiem, czy chłopcy lubią takie kolory. Będę musiała spytać:)
Kielich i Hostia to tekturki pomalowane na złoto:
A tu kieszonka na prezent:

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna, ale pochwal się lepiej notesami.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się tam podoba, nareszcie nie biała komunijna kartka, a klimat komunijny - jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie małe odejście od klasyki. Zielonoświątkowe ornamenty, złoty kielich i hostia - jak najbardziej w temacie; kolorystyka liturgiczna też zachowana!:)
    A chłopcy do kolorów chyba mniej przywiązani, niż np.rodzice...;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń