sobota, 25 maja 2013

Mamusiowa

Oj, dawno nie pokazywałam tu kartki - takiej prawdziwej, nie jakiejś pocztówki, tylko rozkładanego karnetu z prawdziwego zdarzenia. Trochę ciężko było zebrać się do kartkowania po takim odwyku, ale kiedy już się rozkręciłam, poczułam prawdziwą, dziecięcą radość twórczą:) Bo kartka jest w stylu dziecięcym:
Napis "Mamie" podklejony jest na kosteczkach dystansowych:
A serduszka to pomalowane tekturki:
Odczuwam potrzebę koloru i na tej kartce to widać. Mam wrażenie, że ostatnio skrapowałam raczej monochromatycznie, sporo było prac czarno-białych, w odcieniu sepii, albo przynajmniej zgaszonych. No i przejadło mi się:)
Ale a propos jeszcze koloru - kiedy już łapię za jakieś żywe barwy, prawie zawsze są to czerwony, zielony i żółty. I z samej siebie chce mi się śmiać: reggae, rasta i Jamajka;) Żeby nie kojarzyło się tak jednoznacznie, świadomie staram się dodawać inne kolory - niebieski i biały na przykład, jak tutaj.
Na koniec dodam, że pierwszy raz zainspirowałam się mapką, o tą (klik w mapkę przeniesie do źródła):

3 komentarze:

  1. Mamusie kochaaają takie kartki!:) Jest tu słodycz macierzyństwa i radość dzieciństwa, chciałoby się znów pobyć chwilkę w takim klimacie...są na to sposoby!;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest tak cudna!! :) Zupełnie w moim stylu:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka, uwielbiam takie kolorowe twory :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń