wtorek, 30 kwietnia 2013

Palcem po mapie

Nie jestem typem podróżnika. Ja nie z tych, co spakują plecak w pięć minut i mogą lecieć na drugi koniec Europy w ciemno. Ja muszę mieć wszystko zaplanowane, zamówione, przewidziane. A i tak niespecjalnie mi się chce;)
Baaardzo natomiast lubię czytać książki podróżnicze - Cejrowski, Kapuściński, (Pawlikowska już mniej mi podchodzi), wspomnienia misjonarzy, reportaże... No i w związku z tym chętnie podróżuję palcem po mapie.
Wiecie co? Kiedyś w końcu się zbiorę, a w zasadzie zbierzemy, i zobaczymy te miejsca:
 
Album powstał na bazie kopert B3 złożonych na pół. Pocięta mapa Europy to dodatek do gazety z jakichś zamierzchłych czasów; pewnie żal byłoby mi ją pociąć, bo jest całkiem do rzeczy, ale akurat miałam dwa egzemplarze.
I dwa wyzwania, które mnie zainspirowały:


12 komentarzy:

  1. WOW, świetnie ci to wyszło, gratulacje!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczny wytwór!;) Przypomniał mi się stary atlas z podstawówki, oprawa miała imitować skórę, kolorystyka podobna.
    Ten palec nad niebieską przestrzenią pobudza do marzeń, zatem - kiedyś się zbierzecie i...pojedziecie!:) Jak nie w zaznaczone miejsca, to w inne...Wskazane wcześniej palcem, oczywiście!;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się!! Dzięki za udział w wyzwaniu wy-strzałkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz zemdleję! jest wspaniałyyyy :D
    A tak i owszem, pojedziemy tam jestem tego pewna. Trzeba ruszyć dupsko i pozbyć się ograniczeń. mam taki plan ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. no super wyszło! poproszę tylko o dopisanie do Portugalii porto i mogę jechać :D eeej biurkowa, przez Ciebie można popaść w kompleksy, rewelacyjnie wyszedł ten Twój albumik...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję, dziewczyny!:) Chyba wszystkim nam się tęskni do podróżowania, choćby palcem po mapie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album! Przyznam, że z podróżowaniem mam dość podobnie. A jak już gdzieś wyjadę, to bardzo się cieszę z powrotów :) Dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z tych drugich, co pakują się w 5 minut jak jest ciekawa okazja, ale Twój album bardzooo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. superowa praca!!!! bardzo mi się podoba!!! :D

    OdpowiedzUsuń