sobota, 23 marca 2013

Twoje dylematy rozwiąże ekspert

Modowy ekspert, trzeba dodać.
Pocztówka na to wyzwanie w CA.
Ekspert chowa się pod złoconą rameczką:
A tu lepiej widać złote maziaje:
Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś rozpoznaje eksperta:)
I nie, nie jest to młody Zigi Wodecki, mimo uderzającego podobieństwa:

To może przy tej modowej okazji zdradzę Wam pewien sekret o sobie. Pisałam pracę mgr o modzie, a właściwie motywie mody w literaturze. No i pierwsze blogi, które podglądałam, to były własnie blogi modowe. O, to nawet dwa sekrety zdradziłam;)

A na sam koniec chciałam Wam bardzo, bardzo podziękować za komentarze pod poprzednimi postami. Dodają skrzydeł!:) W podziękowaniu i na osłodę mroźniej wiosny mały prezencik:

:D

12 komentarzy:

  1. Praca o modzie w literaturze - czyżby po polonistyce? Miło by było spotkać koleżankę po fachu :D
    Świetna pocztówka. Ale ja wolałabym jednak nie wiedzieć, kto rozwiąże ubrania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm........................................................ Yves Saint Laurent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, jak to mówią Francuzi: iwsalorą:D Albo jakoś tak:)

      Usuń
    2. :D tak jakoś mówią ;)

      Usuń
  3. łał! nieźle ten Ifs wyglądał w młodości :) świetna kartka, prześliczne złocenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo łaaa ale fryz to ten pan miał bomba... Ja nie napiszę kogo w nim rozpoznałam bo to głupota była :D Pocztówka bombowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mnie zaciekawiłaś:) Napisz, kogo widziałaś, nie daj się prosić:)

      Usuń
  5. Super pocztówka! ja też wiedziałam kto to :) ale się spóźniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowo:)

    Wszystkiego co najlepsze na Święta!

    OdpowiedzUsuń