wtorek, 5 lutego 2013

Majty i męcząca mina

Kolejne wyzwanie łamigłówkowe w Craft Artwork - jest jeszcze kilka dni, więc zachęcam.
Do wyboru dwa słowa: najczęstszymi i współbiesiadnikami.
Pierwsze lepiej mi podeszło, więc obie prace opierają się własnie na nim.
I teraz dylemat... Którą pracę pokazać najpierw? Są tak totalnie różne, że chyba najlepiej zrobiłaby im po prostu prezentacja w osobnych postach, ale nie chcę mnożyć bytów, skoro obie powstały w jeden dzień (czy można mnie w takim razie podejrzewać o posiadanie alter ego? czy to bogactwo wewnętrzne?;)). Łączy je tylko tło, na którym zrobiłam zdjęcie.
[Myślę... myślę... postanawiam zacząć do majt].

Czy ktoś pamięta gospodarza dziergającego gacie? No to gospodarz ma już towarzysza na pocztówce:
Mnę, tnę i szyję majty

A teraz coś z zupełnie innej beczki, czyli zmęczona Mona na ATC:
Męczy mię ta mina

A tak poza tym, wyzwanie łamigłówkowe darzę tak wielkim sentymentem, że postanowiłam wszystkie prace zebrać do, pardon, kupy i można je teraz znaleźć tutaj:

Jeszcze raz zapraszam na rozdawnictwo:)

A na sam koniec - zobaczcie, jake czerwono-różowo-walentynkowe cukiereczki w scrapuj.pl:

16 komentarzy:

  1. Rewelacja, roześmiałam się na głos zwłaszcza przy zmęczonej pani :)
    ps. oczywiście, że to bogactwo wewnętrzne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Franiu. Wiedziałam, że na Ciebie zawsze mogę liczyć jeśli idzie o obiektywną ocenę mego wnętrza:D

      Usuń
  2. nareszcie ktoś zrozumiał cierpienia Mona Lisy! A może biedna Mona czeka na nowe, pomięte majty i doczekać się nie może? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Co z majtami Mony?

      Usuń
    2. o ile dobrze pamiętam, w XVI w. majty nosiły tylko aktorki i prostytutki, a zacna Gioconda raczej nie zaliczała się do ich grona. Dlatego z zazdrością patrzy na szczęśliwych posiadaczy oraz wytwórców majtów. ;)

      Usuń
  3. A to zazdrośnik! Jeden wydziergał, a drugi zaraz mnie i tnie, ładnie ich skojarzyłaś...
    Cytat z portretu Moni L. obnaża przyczynę tajemniczości wyrazu twarzy, może o to właśnie chodzi w tej wiekowej zagadce?;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej:) Co z majtami?

      Usuń
    2. Majty się Monie wytarły od przydługiego pozowania i to ją strasznie strapiło;)
      marysia
      P.S.
      Niechcący umieściłam tę odpowiedź powyżej, to skasuj, proszę..:)

      Usuń
  4. Asia Cień/ Cień Asi7 lutego 2013 20:38

    Mona L. mię powaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha pękam ze śmiechu! :) Piękna Mona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahahah, świetne, ale majty mnie rozwaliły zupełnie!! Genialne hasło :)
    Pozdrawiam i udanego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, dziewczyny:) Uśmiechniętego ostatkowego weekendu:o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre , majty mnie rozwaliły:)))
    A co do Mony- faktycznie empatycznie podeszłaś do niej- na pewno męczy ją ta mina ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mona Lisa z zachwytu pazury obgryza..

    Fantastyczne łamisłówka!!!


    dziekuje za zabawe w Twoim candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahaha, zawsze z ogromnym zaciekawieniem czekam na dozę humoru płynącą z Twoich łamisłowek (btw. super połączenie słowne, że też nie wpadłam xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Łamisłówka wpadły mi do głowy w jakąś bezsenną noc i nie byłam pewna, czy sama to wymyśliłam, czy już gdzieś słyszałam;) No i na drugi dzień okazało się, że jest książka pod tym tytułem. Czyli wszystko już było;)

      Usuń