poniedziałek, 11 lutego 2013

Fenyloetyloamina (i wyniki rozdawnictwa)

Fenyloetyloamina - do poczytania tu i tu.
Pamiętam, jak w liceum, na biologię u pana piaseczka, robiłam model serca z plasteliny - komory, przedsionki, zastawki, aorta i żyły,wszystko musiało być na swoim miejscu. Szkoda, że wtedy aparaty cyfrowe to było jakieś widmo majaczące w oddali - tyle prześwietnych dzieł nie zostało uwiecznionych (franio pamięta na pewno naszą inną wspólną anatomiczną instalację - mnogość gałek ocznych pozawieszanych w klatce, ale to było na plastykę:P).
Ale ale, do rzeczy.
Czyli do serca.
Ramka to maleństwo, ma niecałe 7x9 cm. Jak wiele przydasiów u mnie, przeleżała sporo lat, zanim doczekała się ułaskawienia:)
Sercowy obrazek wędruje na dwa wyzwania - "Praca z sercem" w UHK Gallery i "Kocham" w stempell&kartoon.
Tu trochę lepiej widać przestrzenność:

A teraz wyniki małego biurkowego rozdawnictwa.
Przede wszystkim - dziękuję Wam wszystkim, które zgłosiłyście się do zabawy. Szczególnie dziękuję tym z Was, które umieściły informację o rozdawnictwie u siebie na blogu, chociaż wcale nie był to warunek uczestnictwa. Było mi naprawdę miło, gdy zorientowałam się, że tu i tam wisi mój banerek:)
Cytat oczywiście rozszyfrowany bezbłędnie - jeżycjada Małgorzaty Musierowicz. Jedna z Was zgadła też cytat, który umieściłam na zawieszce-siostrze. No i zainspirowałyście mnie - podałyście tyle alternatywnych kuchennych rymowanek, że nic tylko siąść i tworzyć:)
And the winner is...
Kate Z! :)
Kate, gratuluję serdecznie, wyślij mi na maila (zielona kopertka w pasku bocznym) adres do wysyłki.
Nie chcę psuć Kate niespodzianki, więc zawieszkę-siostrę pokażę dopiero, gdy przesyłka dotrze do adresatki.

7 komentarzy:

  1. Że ja?! Ja coś wygrałam?! Strasznie się cieszę! :) Takie miłe zwieńczenie niezbyt miłego dnia. Już nie mogę się doczekać przesyłki :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałam e-maila :)

      Usuń
    2. To tym bardziej się cieszę, że wyciągnęłam Twój los i poprawiłam trochę notowania tego dnia:)

      Usuń
  2. Śliczna ramka z serduszkiem!

    Gratuluję zwyciężczyni:)

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zorganizowanie zabawy :) Super pomysł na ramkę :) A ja właśnie myślałam jak oprawić swoje pierwsze quillingowe dzieło :) Czy mogę skorzystać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie:) Jestem bardzo ciekawa, jak będzie wyglądała Twoja, bo pewnie zrobisz ja na swój sposób:)

      Usuń
  4. Fajnie, że powstanie więcej, bo te hasła idealnie nadają się na kuchenne twory! Kate gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń