czwartek, 24 stycznia 2013

Kto oblizuje nóż... i małe rozdawnictwo:)

Jeśli chodzi o robienie rzeczy niepraktycznych i pod swój własny gust, jestem mistrzynią. Dowód: właściwie wszystkie wytwory na wyzwania w Craft Artwork są sztuką dla sztuki, nie dajcie się zwieść pozorom - nawet te inchies/rinchies, które przerobiłam na magnesy, nie stały się przez to szczególnie praktyczne.
Gorzej, jeśli chodzi o twory, które czemuś służą  - przepiśniki, skrzynki na herbatę itepe - tu szewc bez butów chodzi.
Od dawna brakowało mi czegoś ładnego do zapisywania list zakupów, przypomnień i innych ważności.
W końcu sobie zrobiłam - ta dam!:


W zasadzie zawieszka może służyć i jako notes, i jako obrazek. Ma format 10x15, może wisieć na gwoździku lub być przymocowana do lodówki za pomocą magnesu.


Szczególiki:


W trakcie robótki przypomniałam sobie, że majstrująca Asia zaprasza na wyzwanie "Ja" - pasuje jak ulał.

Pomyślałam też sobie, że zaproszę Was na małe rozdawnictwo:) Kto ma ochotę na siostrę bliźniaczkę (ale nie jednojajową;)) zawieszki? Proszę wpisywać się w komentarzach do 10 lutego do północy. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania:) Osoby, które nie mają bloga, proszę o pozostawienie maila.
Tu mała zajawka:

A może ktoś rozpoznaje, skąd pochodzi cytat? "Kto oblizuje nóż, ten nie przemówi już" - groźba, albo, jak kto woli, przestroga;)
Dodam, że zawieszka-siostra ma cytat z tego samego źródła, ale inny:)

22 komentarze:

  1. Gustowne, podoba mi się zwłaszcza kolorystyka i obrazek.
    Ich dwóch, a ona jedna?;) Mam nadzieję. że jeśli ona sama gotuje, to oni przynajmniej zdobywają prowiant i zmywają naczynia!:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rzecz! W dzieciństwie potrafiłam spędzić na lekturze Jeżycjady całe wakacje :) Ciekawi mnie, który cytat będzie na 'siostrze', więc chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania,
    pozdrawiam serdecznie!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. M.Musierowicz to niesamowita skarbnica takich oto niebanalnych powiedzonek...
    ciewkawe czy na Twoim "bliżniaczku" znajdzie się "Kto w zębie dłubie, dostanie po dzióbie" a może tem o mleku Pulpecji "Kto mleka nie pije, ten z głodu zawyje" ?

    bardzom ciekawa zatem zglaszam sie do losowania ( i dzieki za odwiedzinki u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto siorbie, dostanie po torbie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda:) Ja też z miłą chęcią przygarnęłabym siostrę bliźniaczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO w mojej kuchni pięknie by sie prezenotał ten cudowny przypominacz, wiec dopisuje sie do zabawy. dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Cytat z Kwiatu kalafiora M Musierowicz :) A mój ulubiony to: "Kto mlaszcze, dostanie w paszcze" " :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytatu nie kojarzę, ale na słodkie rozdanie zapiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat... hmm coś mi mówi. Zdaje mi się, że był w którejś z książek Małgorzaty Musierowicz. Przeczytałam prawie całą jeżycjadę, kiedy byłam jeszcze w czwartej czy piątej klasie podstawówki :)
    Zapisuję się!
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zawieszkę sobie zrobiłaś :).

    Ja już od dawna kombinuję tak taką "przypominaczką" i chętnie skorzystam z Twojej zabawy :).

    Zapisuję się.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,ja ,ja mam ochote na taka zawieszke jak mozna prosic:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. gdyby nie komentarze to nie poznałabym, że to z Jeżycjady. Ja pamiętam tylko, że kto mlaszcze dostaje w paszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżycjada, a jak :D ustawiam się z wielką przyjemnością w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze szukam kartek do zapisywania listy zakupów, a tu proszę! Zapisuję się :)
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ustawię się ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. super!!! zapisuję się i zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką chęcią zapiszę się na Twoją rozdawajkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam ochotę na bliźniaczkę!:) Zawiśnie u mnie w kuchni:))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ogromną przyjemnością się zapisuję ;p
    A jeśli chodzi o cytat to jest on chyba z którejś z początkowych części Jeżycjady Małgorzaty Musierowicz ;p

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń