sobota, 22 grudnia 2012

Radujsja! Oj radujsja, zemłe, Syn Bożyj narodywsja!

W tym roku na produkcję kartek bożonarodzeniowych otworzyłam i zamknęłam w jednym dniu. Powstała seria ze stempelkiem z Maryją z Dzieciątkiem. Wszystkie aureole pomalowałam złotą farbą akrylową wyobrażając sobie, że jestem benedyktyńskim mnichem;) Obrazki podkleiłam tekturką, dodałam perełki w płynie i voila:
Jeden jedyny obrazek pomalowałam kredkami akwarelowymi:

Tytuł posta to fragment tekstu ukraińskiej kolędy, kolędy radosnej, z przytupem i energią.
Szukałam najlepszego wykonania i na co trafiłam? Na nasz polski, a właściwie polsko-ukraiński zespół Enej:) Niech to będzie świąteczny prezent od biurkowej:
Enej, "Dobry weczir Tobi"

Wszystkim Wam życzę Świąt pełnych radości z narodzenia Boga, dobrych i ciepłych spotkań rodzinnych i przyjacielskich, odpoczynku i samego dobra:)
biurkowa:)

1 komentarz:

  1. Piękne kartki:) Pomyśleć, ile walorów można wydobyć z jednego rysunku "otaczając" go przemyślanymi detalami! Masz smykałkę do stosowania różnych rodzajów pisma !:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń