wtorek, 2 października 2012

Pięćdziesięciogroszówka: gospodarz dziarsko dzierga gacie

Ach, kolejne cudne wyzwanie w Craft Artwork - łamigłówka słowna.
Zabawa polega na tym, żeby w jednym długim słowie znaleźć jak najwięcej wyrazów, przestawiając literki. Takie scrabble;) Bawiłam się w to z mamą i miałyśmy dodatkową regułę - rzeczowniki miały być w mianowniku, a czasowniki w bezokoliczniku.
Oto mój gospodarz, dziarsko dziergający gacie:
Format: ATC. I zbliżenie na gacie, tfu, na robótkę i motek pokryte glossy accents:
A jeśli ktos jeszcze uważa, że dzierganie jest niemęskie - oto dziergający gladiator i do tego piękny umysł:
(Chciałam tylko dodać, że nie, nie zbieram zdjęć Russela Crowe'a, na to trafiłam w sieci przypadkowo:)).

13 komentarzy:

  1. zaje*** tekst odnalazłaś w pięćdziesięciogroszówce :) no i gospodarz - klasa światowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziergający gospodarz - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany!fantastycznie podeszłaś do tematu, wykorzystałaś słowa tak zgrabnie i do tego oprawa, uwielbiam :D
    I "nie zbieram zdjęć Rusella" hahahaha mhm, jasne i kto Ci uwierzy!:P ale w sumie Ci się nie dziwię xD

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam.
    ubarwiłaś mój dzień, za co serdecznie dziękuję. :)

    p.s. Roosevelt też TO robił. ;)
    http://puesoccurrences.files.wordpress.com/2010/02/241.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) Dziękuję za Roosvelta! Wielkie umysły wiedzą, co dobre;)

      Usuń
  5. :D Dziarski gospodarz! Bardzo podoba mi się pomysł na wyzwanie i inne prace też sobie obejrzałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne są, prawda? Dawno nie brałam udziału w tak kreatywnej zabawie:)

      Usuń
  6. Ahaha, świetna praca! Ubawiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahahaha!!!!! Ale dobre, super interpretacja:DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek i hasło tak sugestywne, że mozna zaspiewać (trawestując słowa starej piosenki), iż "niezwykłe jest życie staruszka"!;) A nadto inspiruje do robót ręcznych ;) Świetne!
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Leżę i kwiczę :D Genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń