piątek, 17 sierpnia 2012

Położnictwo

Motywy dziecięce długo kojarzyły mi się tak: infantylne starsze panie i świeżo upieczone matki z huśtawką nastrojów. Generalnie nie za bardzo je (motywy, nie starsze panie i młode matki) lubiłam, zwłaszcza że kartki z dziećmi często reprezentują styl ckliwo-infantylno-tandetny. Mam nadzieję, że udało mi się uniknąć tego klimatu, mimo panującej na kartce różowości:
Skąd tytuł posta? Stąd, że kartka nie jest ani na urodziny wspomnianej starszej pani, ani z gratulacjami dla wspomnianej młodej matki, tylko z podziękowaniami dla położnej.
A co na przykład robią położne? Uczą spanikowanych rodziców kąpać dzieci w wanience:)

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na okazanie sympatii szczególnie starającej się położnej ! Kartka rzeczywiście mniej oczywista (acz urodziwa, owszem) i przez to nadaje się np na dekorację łazienki;) Choć mnie, w przypadku tematu dzieciątek oraz małych zwierzątek, dotyka czasem odrobina infantylizm, na króciutko:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracja łazienki - świetny pomysł, nie wpadłabym na to:D

      Usuń
  2. Oj, z tym infantylizmem masz rację.. A Twoja kartka do okazji pasuje genialnie i na pewno wyróżnia się oryginalnością w tej kwestii!
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń