poniedziałek, 11 czerwca 2012

Domek dla ptaszka - album

Nie mogłam oprzeć się tej cudnej bazie albumowej (a w zasadzie albumikowej, bo mieści się w kwadracie 15x15 cm) ze stempell&cartoon. Często bazy, papiery i w ogóle materiały scrapbookingowe leżą u mnie długo i czekają na wykrystalizowanie się pomysłu - tu wizję miałam od razu.
Albumik pomyślany jest na zdjęcia maluszka w tonacji czarno-białej, z braku takowych pożyczyłam sobie dzieci z sieci, żeby lepiej było widać, co artysta miał na myśli;) W końcu wszystkie dzieci nasze są, że zacytuję klasyka.
Format zdjęć to 7x5 cm, czyli połowa klasycznego 10x15.
Będzie duuużo zdjęć:
Wszystkie papiery pochodzą z Galerii Papieru. Dodatki to głownie przeszycia, stempelki, glossy accents i guziczki. Tu kilka zbliżeń:
Takie trochę rasta wyszło to połączenie kolorów;)
Grubasek z boku:

8 komentarzy:

  1. fajny, jak przyjdę to sobie pomacam, a co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity, śliczny ! I zaraz pomyślałam, że ja też muszę taki mieć z moimi chłopaczkami !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny albumik, baza ma naprawdę fajny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiem!...
    dla jakiego ptaszka ten domek:)***

    "widząca"

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny albumik i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny jest:)i fotki do schrupania w albumiku:)

    OdpowiedzUsuń