wtorek, 22 maja 2012

Retro z jajem i koronką

To, że klimat retro lubię, już pisałam, ale nie zawsze odpowiada mi jego poważne wydanie. Czasem trzeba trochę jaj, zwłaszcza, gdy adresatami są Państwo Młodzi obdarzeni poczuciem humoru:) Chwila zabawy gimpem i gotowe.
Kartka, jak widać, sztalugowa. Fotografia ma wymiary 10x15 cm, więc baza musiała być duża - ma format 17x17 cm. Tak dużych kopert nie mam, wykorzystałam więc papier z kolekcji „W tiulu i w koronkach” i maszynę do szycia:)
Kartkę zgłaszam na koronkowe wyzwanie w Galerii RAE. Wytyczne są takie, że koronki nie mogą być kremowe i białe, są więc nastemplowane brązowe i w odcieniu vintage photo (czyli właściwie też brązowym:)). Myślę, że dodatkowa obecność białej, papierowej koronki pracy nie dyskwalifikuje;)
Guziczki...
Koronki...
Napisy...
I kieszonka na wkładkę, podklejona taśmą 3D:

4 komentarze:

  1. Och, niesamowita ta kartka ! A co gorsze poczułam nagłą potrzebę posiadania tego koronkowego stempla ! O nie ! Zbankrutuję ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kartelucha :) no i koperta doń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, podobnie jak wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł - na pewno będzie się wyróżniać :)
    Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń