środa, 4 kwietnia 2012

Tekturowe jaja biurkowej

W klimacie wielkanocno-wiosennym:) Jaja będą prezentami od zająca.
Zgłaszam je na to wielkanocne wyzwanie w UHK Gallery.
A teraz pojedynczo:
Jajo z ptakami, piórami i różyczkami, szczegóły lepiej widać tutaj:
Brzegi jaja dość mocno postarzyłam papierem ściernym, dodałam obramowanie z perełek w płynie i uznałam, że tyle ozdób to jak na mnie wystarczająco dużo;)
A to jedyne zdjęcie, na którym przynajmniej częściowo udało mi się oddać efekt, jaki dała perłowa farba, którą pomalowałam scrapińcowe ptaszki (w powiększeniu widać lepiej):
Drugie jajo też uskrzydlone - tym razem motylami:
Nawiązaniem do jaja ptasiego jest obramowanie z perełek w płynie. Motyle pokolorowałam kredkami akwarelowymi i pokryłam glossy accents:
 I kokardka, postarzona lekko tuszem:
Na koniec - oba jaja zwisające razem, jedno na wstążeczce, a drugie na łańcuszku:
Ślę uśmiechy:)

6 komentarzy:

  1. To pierwsze jajo z gołąbkami i różami byłoby idealnym prezentem na ślub zawierany w Wielkanoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa jaja śliczne!:) W tym "ptasim" szczególnie podoba mi się walor muzyczny (prawie słychać trele) oraz zapowiedź potomstwa ;) To "motyle" jajo wydaje mi się takie elegancko-nostalgiczne:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te jajeczka ! Jedno i drugie ! Choć ja mam ostatnio bzika na punkcie koloru różowego :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jajeczne karteczki!!!!Ja w tym roku zrobiłam tylko jedno..a szkoda bo prezentują się fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta forma kartki jest rewelacyjna - Twoje jajeczka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudowne, szczególnie to z różowymi różyczkami! :)

    OdpowiedzUsuń