czwartek, 2 lutego 2012

Herbaciarka dla dwojga

Dekupaż za pomocą papieru do scrapbookingu? Proszę bardzo:) Herbatka dla dwojga:
Miałam zamiar kleić wikolem, ale kiedy w końcu udało się odkręcić zapiekły słoiczek, zwątpiłam. Ile mam ten klej? Z pięć lat? Więcej? Nie chciałam ryzykować, więc użyłam kleju do serwetek - wbrew obawom nie okazał się za słaby, trzeba tylko dłużej wygładzać i dociskać papier (i nie zrażać się, jeśli za pierwszym podejściem odpadnie;)).
Inicjały są lekko wypukłe - to tekturowy alfabet, podmalowany farbą akrylową. Trochę tuszu na brzegi, trzy warstwy lakieru i mamy dekupaż w wersji skrapowej:)
Kochana M., serdecznie dziękuję Ci za zdjęcia:*

3 komentarze:

  1. Świetnie Ci wyszła, a pamietam, że coś narzekałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne wykonanie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyneczka jest nie tylko ładna, ale i bardzo praktyczna. Jeszcze raz dziękujemy Biurkowej za ten uroczy prezent. :)

    OdpowiedzUsuń