środa, 7 grudnia 2011

Zeszłoroczny śnieg

Być może zeszłoroczne kartki Bożonarodzeniowe obchodzą Was tyle, co zeszłoroczny śnieg, ale... no cóż, rok temu nie miałam bloga:) Karteczki są proste, bez użycia wielu scrapowych przydasiów, ale podobają mi się nadal; gdybym mogła, zrobiłabym im tylko lepsze zdjęcia. Nie pokażę wszystkich - wybór padł na moje ulubione, te w naturalnych barwach, z szarym papierem, tekturą falistą i kremowym filcem. Chciałam dokupić w tym roku filcowych śnieżynek, aniołków, gwiazdek i reniferów, ale nie udało mi się znaleźć podobnych do tych.
U wielu z Was czytałam, że zakończyłyście już produkcję świąteczną, ja dopiero zaczynam. Muszę się pospieszyć, jeśli chcę zdążyć z wysłaniem ich przed Świętami;)
A co mi tam, na koniec dorzucę jedną kolorową, z ptaszkami:)
Dobrego dnia wszystkim:)

In Poland, when we don’t care about something, we say “it bothers me as much as last year’s snow”. I hope that Christmas cards, which I made last year, bother you more than last year’s snow... I couldn’t show them earlier – I hadn’t had a blog:) I’m showing only my favorites cards, this with natural colours, corrugated cardboard, wrapping paper and cream felt.
Many of you ended a production of Christmas cards and I’m just starting. I have to hurry up, time is running out and I want to send them before Christmas:) 
Have a nice day!:)

2 komentarze:

  1. bardzo fajne naturalki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na fotografii yszło trochę jak w sepii...Bardzo lubię ten "zestaw materiałowy", kojarzy mi się (przez swą naturalność)trochę z siankiem, trochę z kołyską:)) A śpiewająca ptica-urocza!
    marysia

    OdpowiedzUsuń