poniedziałek, 19 grudnia 2011

Trzej Królowie trzej

Motyw Trzech Króli moim zdaniem pojawia się na Bożonarodzeniowych kartkach stanowczo zbyt rzadko:) Jak pisałam w poprzednim poście - pociągają mnie świąteczno-orientalne klimaty, a Trzej Królowie właśnie tacy są - tajemniczy, egzotyczni, z dalekich stron.
Zatem na dzień dobry - tegoroczna kartka z Trzema Królami / Mędrcami / Magami, powstała w dwóch egzemplarzach:
Obrazek z królami znalazłam w internecie i jak zwykle trochę przerobiłam (wycięłam linię gruntu). Wydrukowałam go na kalce, dałam długą chwilę na wyschnięcie i przyszyłam na maszynie do bazy.
A żeby pokazać moją sympatię do motywu Trzech Króli - poniżej trochę archeologii, czyli skany dwóch kartek z 2008 roku:
 

Na koniec troszkę chwalenia się:) Zostałam wyróżniona pierwszym miejscem w wyzwaniu kuchennym w Galerii RAE:)
Nagrodzone zostały te prace (klik w zdjęcie przeniesie do posta):
Bardzo się cieszę i niniejszym publicznie dziękuję za wyróżnienie:)

A żeby dopełnić aktu chwalenia się - kolczyki, które dostałam od Frania:
Pozdrowienia:)

3 komentarze:

  1. Gratuluję:) to chyba miłe być wyróżnionym. No rabacik ach ach!
    Najbardziej podobają mi się Królowie z 2008 w wydaniu eko z szarym papierem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gratuluję! Cienie trzech króli + wielbłądów ekstra! A Ci z trzeciej kartki to chyba wiem, gdzie dążą... ktoś był tam na wakacjach w tym roku, krajobraz jak z fotografii;)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Twoje prace są bardzo przemyślane- pozdrawiam przed świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń