wtorek, 13 grudnia 2011

Święta Łucja i inne Bożonarodzeniowe kartki

Zacznę, jak w tytule, od świętej Łucji:
Tak, wiem, że nie jest to prawdziwy wizerunek świętej Łucji, ale jakoś tak skojarzyła mi się ta dziewczynka w jasnej sukni, stojąca przy płonących świecach. Może nie ma wianka na głowie... No ale cóż, dziś jej wspomnienie, więc można trochę ponaciągać rzeczywistość;) Kochana Łucjo, tę karteczkę pokazuję dziś z myślą o Tobie i życzę Ci samego dobra! :*
"Inne Bożonarodzeniowe kartki" reprezentowane są przez rudziki, na które szablon pokazywałam tutaj...
Rudzik numer jeden - obszyty na maszynie.
I rudzik numer 2, w 3D :)
...a także przez kartkę ze Świętą Rodziną:
Sianko to sizal:)
A stempelki ze świątecznymi cytatami/życzeniami zaprojektowałam i zamówiłam, pewnie kiedyś o tym napiszę:)

3 komentarze:

  1. Podobaj ą mi się te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W powiększeniu zwróciłam uwagę na gwiazdkę z cyrkonią(?), przyświecającą św.Łucji;
    oraz nakrapianą gałązkę(jemioła?).
    Przyjemnie popatrzeć, zanim się wyśle:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Łucja! Z łatwością mogę sobie wyobrazić, że ma wianek na głowie i śpiewa "Sankta Lucia": http://www.youtube.com/watch?v=Mk0FyZqNp5Q&feature=fvsr

    Bardzo dziękuję za życzenia i śliczna kartkę. Do zobaczenia wkrótce! Ściskam przedświątecznie, Łucja :*

    PS. Też chciałabym miec takiego włochatego pieska. :)

    OdpowiedzUsuń