sobota, 3 grudnia 2011

Baryłka miodu

„Bo chociaż jedzenie Miodu było bardzo miłym zajęciem, była taka chwila, tuż zanim się zaczęło jeść, kiedy było przyjemniej, niż kiedy się jadło. Ale nie wiedział dobrze, jak to się nazywa”.
Chatka Puchatka, A.A. Milne
Etykietki baryłek wykonałam sama, rzecz jasna, tylko ul z pszczołami znalazłam w sieci. Wydrukowałam je na ulubionym papierze z kolekcji „W tiulu i w koronkach” – już pisałam, że kojarzy mi się z plastrem miodu:) Baryłeczki zgłaszam na wyzwanie w Galerii RAE.
Ul pokryty jest glossy accents i na tym zdjęciu widać to nieco lepiej.
 
Na wieczku, po staroświecku przykrytym skrawkiem materiału, nastemplowałam pszczółkę – jest trochę rozmyta, ale podoba mi się ten efekt.
Jeśli jakaś firma przetwórstwa owocowo-warzywnego poszukuje projektanta etykiet, zachęcam do kontaktu:D
Baryłki powędrowały w świat w prezencie mikołajkowym, a dodatkiem do nich były zawieszki w klimacie retro, ze smutnymi, nie wiedzieć czemu, mikołajami (może nie dostali prezentu?):
 
Brzegom nie pożałowałam głaskania papierem ściernym;)
Tekturki pochodzą ze Scrapińca, zgłaszam je więc na grudniowe wyzwanie z ozdobą świąteczną w roli głównej:)

"Well," said Pooh, "what I like best —" and then he had to stop and think. Because although Eating Honey was a very good thing to do, there was a moment just before you began to eat it which was better than when you were, but he didn't know what it was called. 
The House at Pooh Corner, A.A. Milne

Jar labels I made of course with my own hands, only the picture of beehive I found in the internet. Work fits good to this kitchen challenge at Galeria RAE. If any food company looks forward for labels designer, here I am:) 
Barrels of honey and tags with Santa was present for my dear friends:) By the way, do you know, why this Santas are sad?

6 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo gustowne (mnie się wydaje, że Mikołaj jest bardziej "szacowny" niż smutny;)! Obdarowanym pewnie na sam widok zrobiło się cieplej na sercu, to są właśnie najlepsze prezenty, takie "osobiste":) Świetnie przemyślane "retro" detale i oprawa miodku!
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. miodek rewelka mniam:)
    i pieknie dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. małe co nieco (conieco?) już zdobi kuchnię:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne etykiety i w ogóle opakowanie miodu! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczki wyglądają pięknie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miodzik wygląda miodzio!
    Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń