niedziela, 27 listopada 2011

Świąteczne digistempelki, czyli adwentowy kalendarz biurkowej

Naczekałam się na adwent w tym roku... Postanowiłam wstrzymać się ze świąteczną produkcją, albo przynajmniej publikowaniem prac, ale nie było to łatwe, gdy odwiedzałam Wasze blogi i oglądałam Wasze dzieła. Teraz sobie nadrobię!
Adwent to czas radosnego oczekiwania na Boże Narodzenie. Właśnie po to, żeby było radośnie, przygotowałam dla Was kilka upominków, jak w kalendarzu adwentowym (umówmy się, że 24 to umowna liczba;)). Dzisiaj pierwsza odsłona – świąteczne digistemple:)
 Aniołek oczywiście według Rafaela:)
Rudzik - mój prawie najulubieńszy motyw... ale o tym jeszcze będzie:)
 I w kolorze.
 
 
Stempelki nadają się oczywiście do kartek i albumów, ale mam jeszcze jeden pomysł – można ozdobić nimi koperty, w których wysyła się świąteczne życzenia (z tego mogą skorzystać nawet niescrapujący).
Zasady użycia takie jak zwykle, a dla przypomnienia – w pasku bocznym.
A dla chętnych - wersja anglojęzyczna:
 
Życzę wszystkim dobrego czasu przygotowania do Świąt:) 

I’ve been waiting for Advent in this year for so long... I decided to wait with showing my works, but it wasn’t easy when I saw Yours beautiful Christmas cards.
Advent is a time of joyful expectation for Christmas. To make it full of joy, I prepared for you few freebies. Today I have Christmas digistamps for you, this time in English too:) They are good not only for cards, you can print it on the envelope and I think, that it looks very nice. Terms of use – as always, you can reed it on the right.

6 komentarzy:

  1. Śliczne!!! I zamyślony aniołek:) i rudzik w dwu wersjach:) i gwiazdki:) Eh, rozmarzyłam się...Czekam na ciąg dalszy!
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te pieczątki, chętnie skorzystam :)
    Dziękuję za cynk o wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne stempelki, zapewne wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc ośmieliłam się podkraść :) a oto co z tego wyszło :))
    http://gosza-tfoszy.blogspot.com/2012/11/swieta-za-rogiem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Świetna karteczka:)

      Usuń