niedziela, 13 listopada 2011

O porządnym wyspaniu się

...jest ta ramka z cytatem, albo raczej ten cytat z ramką, na wyzwanie w scrapkach. Lubię wykorzystywać w swoich pracach cytaty, lubię robić ramki, nie mogłam nie wziąć udziału:)
 
 
"Prawie wszystko wygląda lepiej, jak się człowiek porządnie wyśpi". Może nie jest to moje najważniejsze motto życiowe;), ale staram się do niego stosować:) 

This frame I made for this challenge at scrapki. Subject: frame with quote. Easy for me, because I like to create/decorate frames and I often use quotes in my works. Quote says: “Remember that almost everything looks better after a good night’s sleep” and its a plain truth:)

11 komentarzy:

  1. fantastyczna!!! świetny pomysł z karteczką z kalendarza :) uwielbiam zdzieraki!!! każdego dnia czymś zaskakują :) dziękuję Ci za udział w naszym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cytat jest bardzo mądry, to jest prawda najprawdziwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna rameczka! zaskakująca i oryginalna:) fajna ta kartka z kalendarza i ta wyprokatowana data:)inne pracki też pooglądałam, bardzo mi się podobają:)
    dziekuję za odwiedziny u mnie, miło mi
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że masz bogatą wyobraźnię; robisz prace w różnych stylach. Ten nawet trudno mi okreslić, ale bardzo fajny. I ten akcencik swiąteczo-brokatowy!:)
    P.S. Nie dopatrzyłam się gdzieś szwów..?
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny cytat! Rewelacyjna ramka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z wykorzystaniem kartki z kalendarza. A ten czerowy kolor jest bardzo energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł - podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, bardzo dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny, fajnie wiedzieć, że tu zaglądacie:)
    A szwów tym razem nie ma, ale jeszcze wrócą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz, cieszę się, że mogłam dzięki niemu tutaj trafić :) piękne prace... ramka cudna...pomysł z cytatem świetny! podoba mi się cyfra wybrokatowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie skomponowana całość ...i jakże prawdziwy cytat:))

    OdpowiedzUsuń