piątek, 11 listopada 2011

Datownik i prezent do wzięcia

Datownik powstał na nasze domowe potrzeby, żeby pamiętać o: urodzinach, imieninach, rocznicach ślubu, datach odejścia z tego świata (też są istotne, przypominają, żeby pomodlić się za duszę i miło wspomnieć kogoś bliskiego, zresztą w końcu mamy listopad:))... i pewnie innych ważnych wydarzeniach.
Datownik ma "oszczędny" format DL, czyi mniej więcej 10 na 21 cm. Powstał w całości za papierów UHK Gallery, konkretnie z kolekcji "Sklepy cynamonowe", wersja różowościowa i brązowościowa. Wykorzystałam cztery arkusze i jeszcze zostały ścinki;)
Pierwszy raz udało mi się tak zrobić dziurki, żeby wykorzystać małe kółeczka do bindowania - mają 2,5 cm średnicy zewnętrznej, a 2 cm wewnętrznej. Technicznie: środek dziurki wypada 1 cm od brzegu, a brzeg dziurki - 0,5 cm od brzegu i albumik rozkłada się akuratnie.
Trochę więcej szczegółów będzie widać po powiększeniu, zachęcam do klikania:)
 
 
Jak widać - przeszycia maszynowe przypadły mi do gustu:) Tylko okładkę przeszyłam ręcznie, bo maszyna opuściła kilka ściegów. Musiałam wszystko wypruć i pobawić się w Zosię Samosię, bo maszyna trafić drugi raz w te same dziurki chyba się nie da:D
To jeszcze szczegóły:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bardzo lubię jesień. To taka nostalgiczna pora roku, dobra na wspominanie i myślenie o czasie. Idealna na datownik:)
No dobrze, a teraz, dla wytrwalych, prezent zapowiadany w tytule.
Kartki z miesiącami stworzyłam sama i chętnie się z Wami dzielę:) Zasady takie, jak przy rozdawnictwie digistempelkowym: proszę o podlinkowanie pracy w komentarzu i wspomnienie przy swoim dziele, kto zaprojektował szablon.
 
Trzeba wydrukować:
  • 1 raz szablon 29-dniowy (dla lutego);
  • 4 razy szablon 30-dniowy (dla kwietnia, czerwca, września i listopada);
  • 7 razy szablon 31-dniowy (dla stycznia, marca, maja, lipca, sierpnia, października i grudnia).
Mam nadzieję, że komuś się przyda:)

Pozdrawiam jesiennie! 

This „save the date” calendar album I made for myself – to remember about all these birthdays, name days, anniversaries... 
I have I little present for you – I created sheets of this callendar by myself and you can use it for free (but please add a comment and write in your post, where you got it).
You have to print:
  • 1 time 29-days sheet (for February);
  • 4 times 30-days sheet  (for April, June, September and November);
  • 7 times 31-days sheet (for January, March, May, July, August, October and December).
Enjoy:)

1 komentarz:

  1. Bardzo praktyczna rzecz; żeby tylko nie zapomnieć, gdzie leży datownik (u mnie całkiem prawdopodobne).
    Z zainteresowaniem obserwuję, jak "szwy" wkraczają w Twoje prace i podoba mi się to!:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń