sobota, 29 października 2011

Zawieszka-pocieszka

Jak w tytule:) Czemu pocieszka, to proszę wykombinować sobie samemu po przeczytaniu cytatu:o)
Jest jak na mnie jest dość nietypowa - rzadko używam chłodnych kolorów, ale tym razem miałam ochotę na orzeźwienie. Papier to po prostu kawałek fotografii wyciętej z gazety. Wybrzeże jest chyba raczej egzotyczne, ale to nieważne - mi kojarzy się skandynawsko:) Nigdy nie byłam u północnych sąsiadów, ale i ich krajobrazy, i wzornictwo bardzo mi się podobają. Surowość i prostota, połączenie bieli, czerwieni i błękitu... No cóż, chyba muszę stworzyć coś w tym klimacie;)
Tu zawieszkę widać nieco lepiej:
Napis wydrukowałam na kalce. Mam drukarkę atramentową. Schło dość długo. Te lekko rozmazane kontury to tym razem nie tylko wina aparatu;)

Aha, autorem cytatu jest Prymas Tysiąclecia, czyli kard. Stefan Wyszyński. 

This little tag is about consolation. The author of the quote is Polish primate, cardinal Stefan Wyszyński. He was very important priest in our history and church. I think that he knew what consolation really is. Quote says, that everything that happens in our lives, even hard things, can bring something good with help of God (OK, it isn’t literal translation, but I understand it like this:)).
The tag is untypical for me – I rarely use cool colours. This time I wanted to feel cool breeze;) Background paper is just a sheet from magazine. This shore reminds me about Scandinavia, although I’ve never been there:) But I like Scandinavian design and landscape.

2 komentarze:

  1. Podoba mi się to, że nawet miniaturową pracę potrafisz wpleść w tak przemyślane tło, że powstaje nowa jakość!:)
    marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba wygląd tej zawieszki i także ogromnie myśl na niej zapisana :)

    OdpowiedzUsuń