niedziela, 23 października 2011

Jesienna zaduma

Książeczka na to scrapkowe wyzwanie. Na ostatnią chwilę. W klimacie już trochę listopadowym, bo pełna zadumy i refleksji nad przemijającym czasem i wspomnieniami. Oto moja interpretacja stylu romantycznego i vintage.
Jakość zdjęć jest, jaka jest, ale to i tak najlepsze, co udało mi się osiągnąć po godzinie 18:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wszystkie stempelki w kolorze miedzianym to embossing (metodą na żelazko - nagrzewnica to naprawdę zbędny wydatek;)). Jest troszkę wypukłości - para ptaszków na kosteczkach 3D i ramki-klisze. Oprócz tego gdzieniegdzie glossy i crackle accents.
A to mój patent na grzbiet - kawałek materiału, jak w książkach. Materiał pochodzi z mężowskich spodni. Okładka to oklejona tekturka, przyklejona do książeczkowych stron, żeby okładka była sztywniejsza.
I jeszcze zbliżenie na kadry - w pierwszym pocałunek pokryty glossy (miałam z tym glossy przygodę, dodatkowy efekt retro na czole amanta nie był zamierzony, ale w sumie wpasował się w konwencję;)).
 
No i tagi.
Pozdrowienia z jesienną zadumą w tle:)

Edit:

PS A wykonanie albumiku, mimo że jest mały, zajęło mi cztery płyty Turnaua i trochę ciszy.

PPS No i zapomniałam dodać mały ćwiek w kolorze starej miedzi na okładce, przy wstążeczce, więc proszę go sobie wyobrazić:)

PPPS Ten typ książeczek funkcjonuje pod nazwą "meander book".

PPPPS Nie będzie już więcej PS-ów;)

This little book I made for this challenge. It’s called meander book. Challenge didn’t have a theme, so I used imagination. It’s fall, so I wanted to do something nostalgic. My book is about memories and passing time. This is how I understand romantic and retro style.
I’m sending autumn greetings to you all:)

6 komentarzy:

  1. cudowny, retro klimacik :D świetny patent na grzbiet! fantastyczne detale :D
    gratuluję takich świetnych zdjęć o 18, u mnie by już nic nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny patent na grzbiet okładki. Podobają mi się zdjęcia oprawone w filmowe klatki.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny klimat, wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie miłe słowa:) A zdjęcia są jako takie dzięki oświetleniu z okapu kuchennego (daje rozproszone światło;)) i masce wyostrzającej w gimpie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności!! Aż chciałoby się nosić w kieszonce i zaglądać od czasu do czasu:))
    marysia

    OdpowiedzUsuń