sobota, 10 września 2011

Rozdawnictwo digistempelkowe:)

Obiecałam niespodziankę związaną z chłopczykowym albumem - oto i ona:)
Na candy jeszcze mój blog za młody, ale mogę podzielić się czymś do pobrania w dowolnym momencie i nie tylko dla jednego zwycięzcy. Mam nadzieję, że spodobają Wam się te dziecięce digistemple (oczywiście autorstwa biurkowej):) Mam tylko prośbę - podlinkujcie swoją pracę w komentarzu pod tym postem. Byłoby mi też miło, gdybyście napisały, skąd stempelek pochodzi.





Tak, byłabym naprawdę bardzo ucieszona, gdyby ktoś z nich skorzystał:)
Pozdrawiam!:)

This digi stamps are created by me and you can download them for free, but I’m afraid that they wouldn’t be useful for you – unless you know or like Polish language:) Stamps say: My mom is the best – and my dad too (the first), synonyms of word “baby” (the second), Dummy is OK! (the third), Only for kids (the fourth) and Welcome on world (the fifth). That was Polish lesson for free:) 
It would be a really big and nice surprise to see you work with this stamps:)

9 komentarzy:

  1. To niesamowite, jak różnorodny charakter można nadać stempelkom przez ich przemyślane wypełnienie! Gdyby nie podpowiedź, z trudem domyśliłabym się, że właśnie te zostały użyte w jednej z Twoich prac. Szkoda, że nie mam znajomych maluszków, bo pobawiłabym się w kolorowankę;) A może by dla maluszka Kasi G.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja się bardzo chętnie poczęstuję Twoimi stemplami :) Na pewno pochwalę się tutaj, gdy tylko któregoś z nich użyję w mojej pracy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jestem tu pierwszy raz.
    Dziś już nie dam rady obejrzeć innych Twoich postów, ale dziękuję za udostępnienie stempelków - dla mnie to wielka niespodzianka, bardzo miło z Twojej strony.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, że umiesz się dzielić :o)
    są śliczne i z pewnością je wykorzystam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, dziewczyny:) Częstujcie się i chwalcie dziełami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj jestem u Ciebie pierwszy raz bardzo podobają mi się stempelki chętnie skorzystam i pokażę bo będę potrzebowała dla maluszka. Masz ciekawe prace i fajny kursik na odbicie stempelka w paski:)zagoszczę u Ciebie na dłużej i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udostępnienie stempli, "Witaj na świecie" baaaardzo się przydał :)

    Pozdrawiam!

    http://mtn-paolla.blogspot.com/2013/05/witaj-na-swiecie.html

    OdpowiedzUsuń