niedziela, 14 sierpnia 2011

27

Kartka urodzinowa z zielonym ptakiem:) Ptak jest w 3D, to tekturka ze scrapińca. Ptaszkowo-klatkowe są też stemple.
Na kartce wypróbowałam mój nowy nabytek - crackle accents. Efekt bardzo mi się podoba, choć kiedyś nie byłam przekonana do spękań. Bardzo długo czekałam, aż szklisty preparat zacznie pękać, myślałam nawet, że pomyliłam crackle z glossy. Kiedy pojawiły się początki siateczki, odetchnęłam z ulgą. Cyfry pokolorowałam trzema kolorami tuszów pigmentowych: limonkowym, błękitnym i szarym.

Całość wyszła trochę nostalgicznie właściwie przy okazji i jakby niechcący. Chciałam zrobić kartkę z ptaszkiem, ale początkowo myślałam o czymś bardziej kolorowym, miałam dla tego ptaka zrobić budkę... Ale cóż, wena rządzi się swoimi prawami;)
A już niedługo wrzucę jeszcze jedną karteczkę urodzinową i będzie to coś z zupełnie innej beczki;)

I planned this card otherwise – it supposed to be in vivid colours. I also wanted to place on a card birdhouse. Well, plans and reality are sometimes two different things;) Anyway i’m happy with the result, it’s a little bit nostalgic.
In the next post – something totally diferent;)

4 komentarze:

  1. Witaj :) Trafiłam na Twojego bloga z komentarza na blogu Rupieciarni :) Teraz piję kawkę, oglądam i zachwycam się mocno :)

    Pozdrawiam z Kłodzka - uczestniczka rupieciarnianych warsztatów albumowych - Ania :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione z dużym smakiem! Swojskie i eleganckie zarazem. No i ta "rześka" zieleń. Podoba mi się !:)

    marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajne te spękania w Twoim wykonaniu :D A dla kogo ta kartka? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a dla mnie :) cieszy oko stojąc za witryną ;)
    pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń