środa, 27 lipca 2011

Lato w paski

Ponownie kartka imieninowa - tym razem dla przedstawicielki płci pięknej:) Miała być wesoła i letnia, ale nie pstrokata. Papier bazowy to "chusta babci stasi" z kolekcji "ulica ptasia" - jest piękny sam w sobie i według mnie dość trudny do zagospodarowania tak, by ani nie dominował, ani nie ginął. W każdym razie kombinowałam trochę z kompozycją:)
Jak widać, imię i datę wykaligrafowałam samodzielnie:) I powiem, że nie jest to takie proste - w każdym razie to, co miało być wersją ostateczną, zostało odrzucone, a na kartce wylądowało to, co pisałam próbnie i "na brudno". Wspomagam się książką "Przewodnik dla początkujących. Kaligrafia". Kupiłam ją za 19,50 (myślę, że cena do przejścia jak na wydawnictwa tego typu), widziałam podobne poradniki w tanich książkach. Atrament mam zwykły - jak do pióra, a stalówki też w wersji ekonomicznej (trochę więc drapią papier).
Kwiatek ma płatki z papieru do ksero w trzech odcieniach czerwieni. Polecam kolorowy papier do ksero - jest tani, ok. 20 groszy za kartkę, poza tym ma odpowiednia gramaturę - łatwo wyciąć, łatwo wywinąć płatki. No i występuje w naprawdę wielu odcieniach - może nie w obrębie jednej marki, ale gdyby porównać ze sobą czerwienie kilku różnych producentów... Brzegi kwiatka lekko potuszowane.
Lato nas nie rozpieszcza, mam więc nadzieję, że ta kartka przyniesie trochę słońca:)

Summer and stripes:) This pattern and warm colours remind me of deckchairs and lazy days on the beach:) Background paper is called “Grandma kerchief”, so it also reminds me of country and traditional costumes.
I wrote the text with my own hands. Calligraphy isn’t easiest thing to do...;)

2 komentarze:

  1. Wszystko takie piękne, a gdzie przycisk "zamów"? :) Chętnie bym skorzystała z takiej możliwości, gdyż zbliża się połowa sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń